10 november 2006... Typ natt.

00:12
Jag kan inte sluta tänka på dig! Varför? Borde jag inte göra det? Jag vet inte något längre...
 
00:27
Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Det känns hittills som om du inte är intresserad... Och självkrivitisk som jag är får jag väl säga att jag förstår dig...
Det finns bara tre personer som jag skulle kunna prata med men bara en med (enligt mig) tillräcklig insyn i detta. Fast jag vågar nog inte... Det kommer nog bli så att jag bygger upp något inom mig som gör mig deprimerad igen. Jag vet ju varför jag känner såhär, varför jag tycker om henne!
- Varför?
- ALLT!
Allts om jag vet än så länge iaf, men jag vill verkligen veta mer! Jag vill veta allt om henne... Jag håller nog på och blir tokig. Såhär har jag aldrig känt för någon tidigare... Utåt är jag glad och jag vill verkligen vara det och inte ljuga om att jag inte är glad... Än så länge har jag inte behövt ljuga, men jag vill inte att jag någonsin ska behöva göra det...
Du var så underbar och egoistiskt nog vill jag ha mer av dig! Är det fel att känna så? Just nu är jag ett enda självförvållat frågetecken... Jag gillar ju dig Fröken K. Ros!

Eller kanske är det Älskar? Nae, men Kär är nog rätt ord just nu! Du har världens underbaraste personlighet och dina ögon är så förbluffande vackra! Jag trodde nästan ärligt talat att du var något mer än en vanlig människa... Vaddå tror? Du är något mer!

Kommentarer
Postat av: Saphena

Mmm... Det är väl underbart att ha fått smaka på hela rosen nu då? Det trodde du inte va? Ett år senare och ring på fingret?! Att den rosen skulle stanna kvar hos dig...

2007-10-15 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback