26:e november 2006. Efter utgång!

Alltså nu är det rätt mycket natt... Var ute idag. Nära stängningsdags träffar jag en tjej på dansgolvet som var rätt full och hon tyckte att hon var "för gammal för mig" när vi satte oss ner och prata... Var nog lika bra det!

E vet jag inte hur jag ska tolka längre. Vill verkligen lära känna henne bättre, det finns ingen tvekan om det!

K tror jag nog att jag ska strunta i... Iaf för tillfället! Blir bara skit att tänka på K just nu! Rätt synd faktiskt =/

Sen såg jag henne på dansgolvet idag! Vem i helvete är du?! =P Jag känner så väl igen ansiktet, men kan inte alls placera det! Att jag inte gick fram till dig... Skäms på mig! Fy och fan!

Sova nu, eller iaf snart! Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback