02:a april 2007

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Inte så mycket har hänt, förutom att brorsan fyllt 18 år. Nästa att fylla är mamma.

Idag har jag bara slappat och spelat innebandy (på kvällen). Det var skitkul och gick bra trots att jag inte spelat på jättelänge (har för mig att det är något år eller så).

Rörig i huvudet nu också. Finns så mycket att säga, så mycket att förklara... Så varför inte göra det? Det är väldigt komplicerat och svårt att få riktigt rätt, men sen spelar det nog ingen som helst roll just nu och det finns en stor risk att det bara får negativ effekt.
Ska nog göra det jag är bäst på - att glömma =P

Organisationsteori ska jag ha imorgon... Första föreläsningen på kursen. Hoppas det blir något kul iaf! Skönt att ha Aulan och inte vara tvungen att sitta i Primus!
Skrev en tenta i Ekonomisk matematik med linjär optimering i lördags vid klockan 09... Så segt att gå upp så tidigt plus att jag bara sov cirka tre timmar den natten. Fattar inte hur jag lyckas, men jag lyckas iaf...

Kännt mig grå nu ett tag... Tror att innebandyn gjorde susen. Behöver få springa mig förjävla trött och slippa tänka på annat!

Är nog dags att sova nu... Eller det har det varit i kanske två timmar... Men jag är ju skitdålig på det där. *Dunka huvudet mot bordskanten*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback