16:e april 2007

Gårdagen var inte kul. Denna dag var däremot mycket roligare. Härligt väder och härligt humör!

Började med att åka till skolan. Var där i kanske 1½ timme. Det var nice.

Väl hemma åt jag mat och slappade lite framför datorn. Sen bar det av ut och så åkte jag inlines =D Blev inte så långt idag, kanske en halv mil eller så... Men ni ska veta hur mycket det tog i benen! Haha fan vad skönt det är =D

Imorgon blir det skola, skola och åter skola för att sedan avslutas med träning =) Det blir nog nice!
Det ska uppenbarligen bli kallare väder imorgon också... Det gillas inte riktigt, men så länge det inte blir fjolligt kallt så är det lugnt =)

Nu hade jag tänkt kolla lite på TV och sen sova.
Hoppas ni som läser detta får en underbart bra dag =)

PS. Bilderna från festen har letat sig till min dator! Hähä! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback