18:e april 2007 - Varför?

Dagen började sådär... När jag vaknade kändes det som om det skulle bli en jobbigt lång dag - men så blev det inte! Vi började skriva vid 10:30 och avslutade strax efter 12:00. Fysatan vad produktiva vi var =)

Väl hemma har jag bara slappat. Fattar inte hur jag kan fördriva en hel jävla dag! Hatiskt... Nu har mamma fått besök iaf. Hon fyllde år förra veckan, men då ringde de (som är här nu) typ samma dag och sa att de inte kunde för en av dem var sjuk!

Det som stör mig är att jag ofta lyckas få mig själv deprimerad. Fattar inte hur jag lyckas gå från att vara hur jävla glad som helst (vilket jag var tidigt idag) till att sitta här och inte ha lust med något längre... Känns som om det är något fel med mig, för jag tycker det känns så in i helvete fel att jag ska vara såhär.

Aja, fick reda på att brorsan också ska jobba i sommar. Det kommer bli kul och se hur han reagerar då det är hans första sommarjobb. Vi ska båda jobba på AstraZeneca. Jag som postgubbe och han som "kontorsinventerare".

Nu måste jag verkligen sätta mig och plugga... Sorry... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback