26:e april 2007

Sork!
Odefinierbar dag. Har den varit bra? Har den varit dålig? Jag vet faktiskt inte. Den har inte gått åt helvete iaf och det är ju alltid något =P
Omtenta på lördag vid nio, sen hem för att duscha och packa. Senare ska jag till en kompis och sedan vidare till en annan som fyller 21. Där ska vi äta middag med en massa folk och sen ska vi ut någon stans i Sthlm.

Har iaf lite ångest inför omtentan... Jag borde ha fått G om jag inte varit så jävla korkad! Visst, ni kanske tänker "jag borde ha varit miljardär om jag varit rikare, så du kan ju hålla käft", men nu är det såhär att jag verkligen klantade mig på tentan. Borde ha fått de där extra poängen om jag endast skippat att skriva ett ord och lagt till fem andra! Aja, inte så mycket att göra åt nu iaf.

Sedan har jag även kommit över ett rätt roligt klipp tack vare min bror. Här är det:
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=38010 ROFLMAO!

Sen fick jag även en jättehäftig vetskap i huvudet nu på kvällen när jag kollade på TV! Det finns en sorts fisk som lever i vatten med hög halt av svavelsyra och låg halt av syre - som kallas Grott-Molly!!! =D Är inte helt säker på stavningen, men jag är rätt säker på att de sa så iaf =P

Aja, Scrubs börjar snart! Over and out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback