29:e april 2007

Jaoooo!

Vad skönt det är att vara nyduschad =) Jag kom även på en sak när jag stod i duschen och det var varför det finns så mycket dålig musik. Jag fattar egentligen att jag inte tänkt på det tidigare... Jag har alltid trött att det enbart var för att vissa faktiskt tycker att det är bra, men nu har jag kommit fram till att det även har att göra med att vi (som lyssnar på bra musik) måste lyssna på någon skitmusik för att kunna uppskatta den halvbra musik som spelas och för att kunna älska den musik vi verkligen älskar!


Och så har det ju varit helg! Natten mellan lördag och söndag tillbringades i VIP-avdelninge på gamla Sthlm Kök & Bar. Anledningen till att jag inte skriver det nya namnet är att jag inte minns det, vilket i sin tur betyder att det är ett dåligt namn! Hur som helst var det trevligt, men det var på tok för hög musik där. Inte som det var på ravefesten i Göteborg, men ändå för hög. Blev lagom med dricka också och jag har faktiskt pengar kvar - tro det eller ej! =D

Sov hos Kimmy den natten. Lånade hans systers säng. Hon var inte hemma. Hon har hur som helst en sköldpadda där. Den lekte wresling runt halv nio på morgonen. Det lät mycket. Jag uppskattade inte det. Sen var det något som började borra på våningen under (tror jag) och det lät som om det stod en trasig kompressor brevid sängen (som jag låg i) och brummade.
Hur som helst så var anledningen till att jag sov hos Kimmy att han fyllde 21 - så grattis igen =)
Kom hem någon gång runt halv två idag <- Påpeka


Imorgon blir det fest ska ni veta! Hem till Jimmy där Boston redan är på plats. Sen blir det middag och dricka. Skåla ska vi göra! Senare kanske det blir att vi tar oss till Maren, men inget är bestämt. Vet inte när de tänder på brasan där, så det finns en risk att vi inte hinner äta klart. Angående maten så är det Jimmy och Boston som ska koka ihop något läckert. Jag får återkomma om vad det var under nästa vecka!


Det här är lite småkul läsning med tanke på... Jadu... Vissa personer har verkligen svårt att tänka!
http://www.e24.se/dynamiskt/Jobb_karriar/did_15277887.asp =D


Dags att sova nu. Gnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback