2007-12-09 - Tenta på en söndag?

Japp, så var det dags igen! Tenta på en söndag!!! Helt otroligt att den inte kan lägga den på en vardag. Denna gång passade det i och för sig bra för min del, men det känns ändå inte kul att gå upp runt 07:00 på en söndag för att åka till skolan och vara stressad. (Jag är alltid stressad inför en tenta.) Nästa är hur som helst på en onsdag =)


Helgen har inte innefattat så mycket mer än plugg. Hade en tenta i torsdags också... Så jag har inte så värst mycket förhoppning på denna tenta, även om det kändes som om den gick bättre.


Nästa helg kommer jag få storhjärtat besök *blink blink* och så ska vi till mina kusiner och ha en "liten julafton". De är 13 (eller var det 12?) år och yngre, så en julafton måste man ha för dem också! =P
Ska träffa farmor och farfar också. Kommer nog bli väldigt trevligt, med mycket mat, prat och leenden.


Ikväll händer inte så mycket. Ska nog lägga mig strax efter 00:00 och sen är det måndag... Och inget att göra! Börjar nästa kurs på tisdag =) Namn: "Handelsteori med mikrotillämpning". Får se hur den blir...


Hoppas ni haft en trevlig helg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback