24:e februari 2007

Jahapp nu sitter man här och tänker igen. Tänka på vad? Tänka på vem? Fan vet jag... Musiken som spelas i bakgrunden är av typ störande så den för bort tankarna från nästan allt. Jag är närvarande, det räcker.

Jag har även kommit på mig att inte veta vad jag tycker om min omgivning. Det är ingen som jag har en bestämd uppfattning om för tillfället. Jag tar in ALLA intryck och formar min egen bild av personerna efter varje jävla intryck... Så bittert! Ibland önskar jag att jag hade fördomar =P

Åt god mat ute idag iaf! Meltons var restaurangen. Mamma, pappa, brorsan och brorsans tjej var sällskapet. Trevligt var det och maten var utsökt! Jag hoppas att jag kommer gå tillbaka dit någon gång =)

Provet idag gick nog inte så bra heller. Får bli omtentan den 24:e mars... Också en lördag! Tentan för kommande kurs är den 31:a mars. Gissat vilken dag? - JAPP EN LÖRDAG! Förbaskat dåligt att lägga tentorna tidigt på en lördag...

Sällskap? Hah, kan jag ju glömma!
Sova gott? Ja, tack!
Bläh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback