27:e februari 2007

Yes! Nu var det ny kurs också! Matriser står på schemat i två dagar till. Sen blir det tillämpning av skiten =P Verkar kul iaf! =)
Som tur var hade läraren inte samma "problem" som förra kursen vi hade med honom (för lite mer än ett år sedan). Då stod han och smekte sig själv på bröstet utan att tänka på det =P
Kursen heter "Ekonomisk matematik med linjär optimering"


Så jävla bittert med slask nu! Lyckades välja fel skor idag också... Fick skutta runt som en kanin mellan vattenpölarna!
Hoppas isen ligger fin imorgon kväll, då blir det hockey igen =)


Pappa kom in och småmobbade mig för min musik också... Så bittert att jag inte lyssnar på musik som andra tycker om!


Sen kan man ju undra över vissa människor som enbart tar åt sig det goda som sägs och inte ger något av stort värde tillbaka. Jag har sett ett bra ord för det; Attentionwhore = Uppmärksamhetshora. Lite väl starkt ord kanske, men det visar ändå hur illa jag tycker om det...
Även fast jag är bra på att ge, behöver jag få också! Annars försvinner den del av mig som gillar att ge snälla kommentarer... Nu blev det krångligt! Poängen är att jag behöver få från rätt personer nu. Det börjar kännas som det kändes förut - FEL.

Trasigt huvud säger god natt... Det gör jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback