4:e februari 2007

Fuck this shit alltså. Jag gillar en tjej som jag tror inte gillar mig tillbaka på samma sätt. Frågade t.o.m. det nu. Idiot man kan va! Aja, phukk it jag är iaf körd!

UPDATE
Kul att jag inte minns att jag skrivit det där ovan just idag... =/
Aja, men hon har fastnat i huvudet. Ska försöka slå ut henne i helgen, för då blir det Gbg =D

Jag var dödsbakis idag också. Bakisspydde för första gången! Haha kul att sova två timmar efter en såndär kväll =P Då får man faktiskt spy enligt mig. Vad packad vid 07 när jag kom hem, somnade runt 08 med kläderna på, lampan tänd och rullgardinen uppe. Gick upp 10:30 med världens huvudvärk... Fick knappt i mig någon frukost och sen när jag hade borstat tänderna så spydde jag.
Sen var det iaf dags att åka till skolan och försöka få något gjort... Det blev inte så mycket tyvärr och det känns inte alls bra! Vi måste vara mer produktiva, så jag känner mig lite småskyldig... Var 30 minuter försenad också för jag orkade inte ta rätt buss. Slutade med att jag fick skjuts hela vägen till Flemingsberg =D Haha underbart snälla föräldrar man har alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback