29:e januari 2007

Jag har fyllt 21.

Ute fredag och lördag nu i helgen. Fredagen bestod av att bli besviken på Cecilia från Järna för att hon helt saknar respekt och är för aggressiv. Lördagen bestod av att bli sur på alla på dansgolvet som har lust att dansa in i mig. Det finns ingen respekt kvar någon stans... Attityd och ego har tagit en delad första plats på prioriteringslistan hos de flesta. Aldrig att jag varit så nära på att nita någon som då...

Imorgon (läs idag, 29:e) ska jag först på en intervju (för ett skolarbete) och sen är det mer skola. Enligt schemat slutar jag 18:00, men jag hoppas verkligen att det blir tidigare!

Just nu känner jag mig som en slaggprodukt av livet. Kul va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback