01:a mars 2007

~ Start at 2007-02-14 23:01 ~

A - Hej Joanna! Vill du ha en kram? =D
J - Hajj Andreas :D Den där kramen, hur blire? :P
A - Hur det blir? Jo, den finns här. Går även att spara för senare bruk eller uppgradering! =)
J - Hur mycke senare?
A - Det var en väldigt bra fråga! Det är inte något som jag kan svara på, men jag hoppas att du inte håller den inne för länge! Den har tyvärr ett utgångsdatum =/
J - When :O
A - När jag inte orkar vänta längre =P Men ungefär två-tre månader kanske. Mycket möjligt att det går att förlänga =D
J - Då får jag skynda mig då ^^
A - Mjaa, inte sega iaf =D Lite ansvar ligger väl på mig också egentligen =P Frågan är bara när vi har tid =)
J - Ja, det har du helt rätt i. Jag kan ju inte göra allt. Alltid tid för dig gullet!

* Och så bredde sig ett enormt leende ut över hans läppar *

A - Önskar att jag hade det för dig också, men just nu är skolan rätt elak mot mig =/ Jag kan inte svika mina klasskamrater i grupparbetena... Men vi får väl försöka lappa ihop våra scheman och se när det finns någon tid som passar =D
J - Tja, man kan ju lappa ihop sina egna scheman åsså *tittar oskyldigt*
A - Haha! Var det en pik åt mig, eller förstod jag inte vad du menar? =P
J - Tolka det hur du vill :P
A - Meh det där kan man ju tolka hur som helst =P Menar du att du har två scheman?
J - Man kan skapa sina egna scheman.
A - Jaha du menar såååååå =D Det lät ju rätt bra det! Så vi säger i slutet av mars då? =P
J - Men jag vet redan att du är ledig då, men, visst visst ^^
A - Hehe vad gör det om du vet att jag är ledig? =P Jag kan nog iofs nästan var enda helg, inkl. fredag, bara det blir efter den 24:e =D
J - Haha, februari?
A - Yes, februari =)
J - Okej, hmm, jag e ledig från å me v 9.
A - Hur länge?
J - Varenda helg, inget inplanerat.
A - Hett =D Men då får vi sova på saken tycker jag och återgå till diskussionerna imorgon (torsdag)!
J - Jag me.
A - Då önskar jag dig en god natt sömn =) Dröm sött! Puss och kram!
J - Det samma! Pussar å Kramar!

~ End at 2007-02-15 00:42 ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback