04:e mars 2007

Nu sitter jag här hemma aldeles själv och tänker... Tänker på personer... Tänker på människor. Vad många människor det finns här i världen... Och jag känner inte alls många utan dem! Tänk hur det skulle vara om man kände alla människor i hela Sverige, eller i hela världen! Vad jobbigt det skulle bli att säga hej till alla hela tiden... Och att komma ihåg alla namn! Jag som har svårt vanligtvis innan jag vet något mer precist om personen, jag skulle ha oerhört svårt att få någon som helst rätsida på allt. Det är nog tur att jag inte känner så många då. I och för sig är jag rätt glad att jag känner de personer som jag verkligen känner. Självklart finns det personer som bidrar mer än andra till min vardag och dessa är jag väldigt tacksam för. Vilka dessa personer är tänker jag inte nämna, men de vet nog själva vilka de är!


Blev ingen utgång idag. Slöt upp hos Henke där Anders, Hannes, Jocke, Henke (självklart), Sebastian och Thomas redan fanns. Vi kollade på Melodifestivalen och snackade skit. Sanna Nielsen och Sonja Aldén gick vidare. Har ingen riktig uppfattning om dessa två, bara hoppas att de inte floppar i finalen då jag tycker att deras låtar inte var speciellt imponerande.
Gårdagen var dock rejält häftig! Det var rejält kul och jag hoppas på en uppföljning någon gång framöver!


Verkar även som man är efterfrågad lite var stans nu. Frågan är egentligen "VARFÖR?" även fast det egentligen inte spelar så stor roll, men jag är så förbaskat nyfiken! Vem vinner dragkampen för min nästa resa? (Och när kommer jag ha tid?)


[Klockan 23:31] Nu har månen försvunnit nästan helt också! Undrar vart den gömt sig...
[Klockan 01:24] Nu är månen på väg tillbaka ur sitt gömställe!


Ska spela lite BF2142 nu tror jag. Ingen rolig på MSN och jag har inget bättre för mig. Är ensam hemma för tillfället och ska hämta mamma och pappa när de ringer. Skönt att det går fort att åka fram och tillbaka bara!


Vi syns i drömmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback