12:e mars 2007

Tjooooo!
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här! Härlig dag idag =) Sol och nästan varmt =P Inte gjort så mycket vettigt idag, men jag har haft lång skoldag också. Sover bättre nu och drömmer bra drömmar. Rätt skönt med en lugn start på kursen i skolan också. "Ekonomisk matematik med linjär optimering" heter den.

Håller på att kolla på ny säng nu också. Lite synd att jag inte kan ha större än 120cm i bredd bara =P  Mitt rum är inte så jättelätt att planera...

Och idag får vi bara in SVT1! Snart är allt nersläckt =P Jag var och köpte två digitalboxar här om dagen och de funkar jättebra. Min gamla sketna antenn (som är till en annan TV, en sådan man sätter på själva TV:n) kunde bara få in halvtaskiga kanaler förut (SVT1, SVT2, TV4 och den finska kanalen). Nu får jag däremot in en massa kanaler med den antennen! Skitbra bild också - Viva digitalt! Helt underbart =D

De jag hittat än så länge (och som jag minns) är;
SVT1
SVT2
SVT24
Barnkanalen/Kunskapskanalen
AXESS
The Voice
MTV (eller är det VH1? Den har inte riktigt bestämt sig tror jag =P )
TV6

Det roliga är att brorsan inte fått sin än, han vet inte ens om att jag köpt någon =P (Vi har dekoder i vardagsrummet, så där behövs ingen just nu.) Han hade lite att plugga igår och jag vet inte om han fått reda på det än, men jag tror inte att det dröjer så länge innan han får den =)

Skola imorgon mellan 13:15 och 15:00. Hoppas vi lär oss något värt att komma ihåg =D

Nu ska jag nog göra lite nytta här hemma faktiskt =) Blir nog relativt tidig sänggång också!

Laters =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback