19:e mars 2007

Rätt lustig känsla det där... Känslan som kryper en närmare och närmare. En känsla som inte går att undvika för all evighet. En känsla som ingen vill veta av, men som de flesta troligen någon gång varit med om... Jag talar om känslan att förlora allt. Jag menar inte allt som materiellt och personer runt omkring mig, utan "bara allt".

Denna känsla har jag kännt av länge, men förnekat och jag har haft riktigt ljusa stunder där jag verkligen trott att allt skulle bli bra igen, men icke då! Nu sitter jag bara och väntar på att något ska hända... Nästan så att man kan likna denna känsla vid depression, fast jag är ändå väldigt glad av mig. Sen kan det nog ha att jag känner mig misslyckad i skolan och med mig själv. Jag borde verkligen träna mer och återfå min ork. Nu orkar jag nästan ingenting och det får mig att känna mig värdelös. Läskigt...

Det jag önskar mig nu är att skolan tar slut och jag får göra andra saker ett tag. Självklart är detta något som jag kan lösa på egen hand, men det skulle bara få mig att känna mig ännu mer värdelös och misslyckad. Det är t.o.m. så att jag dissar musik som jag gillar nu, jag som älskar musik!

Nej, det krävs en rejäl vändning nu från min sida, annars blir det allt för knäppt. Ska börja med att sätta klockan så att jag får gå upp klockan 08:00 varje dag. Det betyder att jag egentligen borde sova nu, men det får jag ta. Helger kommer inte varar mycket undantag. Max 10:00, men jag ska försöka hålla 09:00. Först när jag klarar detta kan jag bli nöjd. Nästa steg är att rätta till det "utanför" mig själv, d.v.s. mitt sociala liv... Vilken jävla soppa jag satt mig i...

Dags att sova nu, men jag tänkte bara uppdatera kanallistan (dubbelkollade den nyligen):
SVT1
SVT2
TV4 Stockholm
TV6
MTV/VH1 (Som bara sänder ibland)
Axess TV
The Voice
Aftonbladet TV7
Kanal Lokal Stockholm
TV Finland
Barnkanalen/Kunskapskanalen
SVT24

God natt? Yeah right...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback