20:e mars 2007

Hey! Setback number two! This be some crappy shit! Nu väntar man ju bara på nästa kniv =P Det har blivit sagt förut, men tåls att säga igen - Det var bättre förr! Ska fan fixa mig en tidsmaskin =D
Dagen har helt enkelt inte gått bra och den slutade med att jag välte ut ett glas mjölk i mitt rum. Jag som verkligen ville dricka upp den! Träningen var skön iaf och jag är rätt seg i axlar och armar nu =)

Imorgon ska det fan bli nice med studentskiva och fest!

Just ja, verkar inte som om MTV/VH1 är okodad längre... Rätt synd =/
Ska hur som helst sova nu... Eller iaf stänga av här och kolla på TV. Det är nice.
Kan ingen hoppas med mig att jag slipper drömma drömmar som vrider sönder huvudet på mig? =P

God morgon/God förmiddag/God middag/God eftermiddag/God kväll/God natt på/till vem/vilka som än läser detta =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback