6:e mars 2007

Inatt drömde jag en massa konstiga saker! Jag spelade innebandy, fast på en fotbollsplan... Sen var det en kompis som la sig mitt på planen och började läsa en tidning och jag kittlade henne (hon är inte kittlig IRL). Sen drömde jag att jag träffade en annan kompis utanför ett sjukhus/mentalsjukhus. Jag skulle ta mig igenom det för hon bodde på andra sidan. Helt plötsligt kom jag ut på en balkong på plan två och såg henne på plan ett... Hon hade en kompis med mig och då upptäckte jag att jag hade två kompisar med mig! Och jag kan inte identifiera någon av dem =P

Sen vaknade jag med huvudvärk, blev sur, missade bussen, det blev broöppning och så var de första två timmarna såååååååååååå tråkiga! Efter det åt jag i alla fall en väldigt god lunch bestående av potatis, ugnsbakad lax, skagenröra och sallad! De sista två timmarna av skoldagen var i alla fall givande... Och nu har jag varit hemma i cirka 45 minuter. Ska snart äta och sen hoppas jag på att det blir träning ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback