04:e maj 2007

Skrivet någon gång runt 04:00:
Jag förstår inte varför jag blir deprimerad efter en hånhär kväll, men det är jag. Tänker tyvärr inte spåna om "varför", för det finns personer här som läser detta som då inte ska veta så mycket!
Nu har jag iaf grävt ner huvudet för långt igen... Känns så iaf! Andra gången det känns såhär om dethär och det blir bara mer och mer fel. Varför skulle..? Nej, det skulle ju det inte! Så varför bry sig? Glömma?
Man får väl se det från en positiv sida; Det kommer nog bli jävlig mycket värre! Jippee-ki-yey!

Skrivet någon gång runt 15:50:
Man mådde ju relativt bra när man vaknade idag och tur var det, för trött är man!
Skolvistelsen blev inte lång utan det var bara ett kort möte (som egentligen var lite onödigt). Hur som helst kommer den kommade månaden bli hektisk, så jag passar redan nu på att be om ursäkt om jag inte kommer vara så social och/eller trevlig.

Slutsats av allt detta: Egentligen borde jag ha två bloggar - en för när jag är nykter och en där jag inte är nykter =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback