23:e maj 2007

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev något här! Anledningen är att jag inte kännt för det =P
Dagarna rullar på. Mycket att göra i skolan. Brukar gå upp 06, vara i skolan 08 och åka från skolan runt 14:30-15:30... Så det blir riktigt långa dagar! Verkar som om arbetet kan gå bra nu också. Det varierar från dag till dag, så vi får väl se imorgon igen =)

Jag längtar som bara den till sommarlovet nu! Att kunna gå upp vid tio och ta det lugnt. Kunna åka inlines mitt på dagen i solen och enbart må bra! =D
Jag kommer iofs inte ha så mycket tid för det nu i sommar, men jag ska banne mig göra det så ofta jag bara kan!
Juni kommer bestå av mycket resor. Har räknat ut att jag kommer få cirka tio dagar "ledigt" i juni, men det antalet kommer nog att minska lite mer.

Nu ska jag iaf gå och duscha. Sen blir det en haltvimmes plugg innan sängen blir nästa ställe att attackera.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback