27:e maj 2007 - Glädje, skola och ont

Glädje
Tack ni som förgyllde min kväll igår och såg till att jag slapp sitta ensam! Ni är guld värda!

Skola
Skola idag mellan 09 och 15. Mycket mycket... Arbetet är "klart" nu, men imorgon väntar pajseminarium där man ska kritisera andras arbeten tills man svimmar. Vårt arbete blev 31 sidor och väger någon stans mellan 150 och 160 gram när det är utskrivet på papper och ihophäftat med en häftklammer.
Imorgon blir det jobbigt... Upp 06 och åka 06:50. Uuuuuusch!

Ont
Innebandy idag. Var väldigt kul, men jag fick en "vadkaka" (som en lårkaka, men på vaden). Haltar lagom nu, men lär nog vara stelare än Frankenstein imorgon!


Nu ska jag avrunda kvällen och lägga mig och plugga på redovisningen av vårt arbete som vi ska hålla imorgon. God natt! =)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Rår inte för det, men jag läser om dina bloggar hela tiden, och kommer aldrig ihåg vilka tjejer du skriver om... Är så sjukt nyfiken och lite svartis... Just nu vill jag bara krypa ner i din säng och kyssa din panna... Saknar dig älskling... Det du är för mig, är allt. Puss// Fröken Ros

2007-11-26 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback