03:e oktober 2007

Hehe har precis suttit och snackat med Mattias. Fick reda på att jag blev lite utsatt på hans fest. Det jag minns är att jag blev väldigt full på väldigt lite, men nu fick jag höra lite som inte tidigare sagts! Både Mattias och Anders hade båda bestämt sig för att få mig väldigt full. De samarbetade inte, men resultatet blev enastående!
Mattias hade fyllt på min grogg med läskiga proportioner och Anders hade blandat i 80&-ig strårom i min grogg! Inte undra på att jag blev full på så lite (tyckte jag), men som ändå var så mycket! Härliga kompisar man har ibland =P

Hur som helst längtar jag nu till helgen för då blir det antagligen fotboll först på lördagen och sen blir det utgång. Helgen efter det ska jag med största säkerhet till Norrköping för att träffa vänner där (och förhoppningsvis kommer även Kajsa). Den 20:e är det en annan fest jag ska på och då ska det vara jättemånga kompisar på plats och jag ska vara sådär härligt social som jag (tror att jag) kan vara! =D Efter det borde jag nog plugga lite för tentan närmar sig med stora steg =/

Imorgon är det sista föreläsningen för veckan och kursen verkar bättre än den förra. Vi får begreppen bättre förklarat och man får många exempel. Me like! Får se om jag pallar mig iväg till badmintonhallen också. Kanske ska försöka vifta lite...

Nu är det sovdags iaf! =)
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback