09:e oktober 2007 - Idag tog jag cykeln...

Idag tog jag cykeln när jag skulle till Thomas! Det var helt otroligt skönt! Även fast det fanns en bil hemma så valde jag att ta cykeln! Jag är så stolt!

Hehe skadad? Ja, antagligen. Jag har börjat känna lite indirekt press från en viss person som har börjat vara nyttig. Det vill jag också vara!

Hur som helst gick det jättebra, förutom att min fotled inte är helt okej än. Spelade fotboll i lördags under eftermiddagen och vred höger fotled i en närkamp. Det kändes inte mycket då, utan började göra riktigt ont på natten då vi var ute och gick i Stockholm. Dagen efter var fruktansvärd, men den har bättrat sig förvånansvärt bra faktiskt!

Onsdag - Skola och sen åka till Linköping
Torsdag - Vara i Linköping, även se Linköpings universitet
Fredag - Linköping ftw (hoppas jag) ^_^
Lördag - Åka till Norrköping och fira födelsedagsbarn + gå på kravall (studentfest typ)
Söndag - Vakna, hoppas på att man inte är för trött och sen ska jag åka hem
Måndag - Livet börjar igen =)

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback