27:e september 2007 - Förvirring, osäkerhet och ett stort TACK!

Tentaplugg ja. Alltid lika sketet... Men det får väl gå! Snart mat, därför tar jag en paus innan så jag kan köra hårt sen efteråt.

Anledningen till att jag skriver detta är att jag känner mig förvirrad. Vardagen är så förvirrande och jag känner inte att jag gör så mycket rätt (iaf inte så mycket som jag borde göra). Förvirringen och osäkerheten gäller i princip allting. Det är jättejobbigt att inte veta om man gör rätt eller ej. Jag vill göra rätt, jag vill bli omtyckt, jag vill inte ha fel!
Jag kan ärligt talat säga att det enda jag är säker på är vem jag tänker på när jag ska tänka på "den där speciella". Hon är verkligen underbar och har fått mig att inse att världen inte endast består av (en massa jobbiga personer, men de lämnar vi utan) trevliga vänner, utan även personer som kan vara kära i en och tycka om en lite extra jämfört med vännerna! Jag är kär helt enkelt =)

Så tack alla vänner som bryr sig och tack Kajsa!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Mmm du har så rätt så...Du är omtyckt, av mig...Puss

2007-10-02 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback