2008-02-05 - The one and only

Snackade på MSN med en polare om kameror här om dagen. Han skickade en länk till mig, vars titel är "Best Selfshot Ever". Först trodde jag det var något sjukt, för länken var riktad till break.com (det finns lite allt möjligt där, nästan lite för mycket saker). Hur som helst klickade jag på länken och verkligen se en verkligen svårslagen bild! Se själva: http://www.break.com/pictures/best-selfshot-ever443852.html

För er som inte vet så är jag lite, eller egentligen inte så lite, intresserad i foto. Har lyckats rätt bra med en del bilder, men självklart har nästan allt att göra med motivet. Jag hade turen en gång att få fota en riktig snygging och en av bilderna (som jag kan visa) blev såhär:

image2
Bildnamn och motiv: The One And Only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback