2008-03-21 - Den fulaste grodan!

HELT JÄVLA OTROLIGT!

Det är ofta man hör om tjejer och hur de mobbar varandra. Det är ofta det påverkar människor så mycket att de går ner sig och stöter bort allt och alla... Och nu är det så att detta påverkar någon som står mig nära. Jag kan nog aldrig riktigt förstå hur man kan vara så förbaskat elak som hon är!
Hon är en elak jävla gris som bara förstör och är egoist. Tänker inte på vad hon säger och hur folk reagerar. Det är hemskt att hon inte lärt sig bättre, att  hon inte kan TÄNKA. Så sorglig jävla gris att jag nästan skakar av ilska! Tragiskt att sådana personer finns... Personen är inte det minsta mogen, bara egenkär och idiotisk. Hat, det är vad jag känner! Man kanske borde utmana henne i Celebrity deathmatch?
Jag hoppas verkligen att den där förbaskade amöban en dag får vad hon förtjänar!

Nä, gå och dö!


Kommentarer
Postat av: Kajsan

Who`s the frog?

2008-03-22 @ 09:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback