2008-10-12 - Nulägesbeskrivning

Nulägesuppdateringen lyder: Jag är för pessimistisk. Hon är underbar <3 

Var på fest igår.. Var okej, men för mycket drama. Börjar tröttna på det! 
Körde bil och på vägen hem såg jag fyra rådjur, en räv och en katt. De enda som inte sprang över vägen var två rådjur som stod och åt precis vid vägen. 

Trött som bara den idag. Sovit dåligt. Fint väder i alla fall, även om det blåser en del. 



Läste detta på Aftonbladet också: Snacka om blåst tjej! 
"Dikeskörning med mobilen kostar 2 000" 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3518992.ab

Hon är ju direkt jävla livsfarlig! Det var bara TUR att det inte kostade liv också! Vem fan skulle vilja åka med henne då hon ska leta nappar? Bra för barnet? Att hennes syster ska kunna lita på henne efter detta har jag svårt att se, i alla fall när det gäller att köra bil! Man ska inte släppa på koncentrationen en enda sketen sekund! Bort med körkortet och ge henne större böter! Har hon inte lärt sig något vett alls i sitt liv? Hon är äldre än mig, men ändå agerar hon som en fjortis i detta fall... Tragiskt!

För det första så gör hon generalfelet att inte koncentrera sig på körningen, för det andra så är hon idiot nog att vrida på ratten när hon sträcker sig. För det tredje så tycker hon att det är bättre att ljuga? Nä, du din lilla galning. Ljuga ska man inte! Idioter ska inte heller ha körkort. Det är på tok för lätt att ta körkort idag. Vi behöver ett striktare samhälle med RIKTIGA straff när man gör något sådant rent livsfarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback