2009-08-02 - Nakenbad!

Japp, igår badade jag naken i Märlaren! Var hos en kompis på softkväll. Cirka tio personer i blandad kompott. Plötsligt bestämdes det att vi skulle nakenbada. Av med kläderna och springa 200 meter, hoppa i vattnet och sedan upp fort. Kallt i vattnet, men varmt när man kom upp. Resten av kvällen bestod av Guitar Hero och skitsnack. Jag körde, så jag fick först köra hem två tjejer, innan det var dags att åka nästa runda. Efter det hämtades mamma och pappa från en middag och jag var hemma någon gång mellan 02 och 02:30. Kändes skönt att ta det lugnt igår, men tanke på fredag/lördag :P

Angående låten jag tänkte länka till i ett tidigare inlägg, så hittar jag den inte. De sjunger i alla fall något i stil med "I'm not in love. So don't be afraid. It's just a silly phase I'm going through." Så, nu vet ni :)

Dags att gå ut i solen igen och försöka få någon färg. Det kommer behövas om en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback