2009-08-08 - Stabilt

Ja, vädret är stabilt som fan! Riktigt skönt att komma ut och bara vara. Har fotat en del, men det blir inte riktigt som jag vill. Kanske tio på 300 som blir bra... Men det är väl i och för sig alltid något!

Igår grillade vid hos en kompis. Han bor typ ute i skogen. Det var riktigt trevligt och vi hade såååå kul! Det enda som hände var att en tjej inte riktigt uppskattade shot:en absinth (stavning?) hon fick i sig, utan var tvungen att ställa sig ute för hon ville då inte gå och spy :P Hon mår bra idag i alla fall!

Jag har också märkt att tiden går fort. Den går så fort att man gömmer saker. Riktigt dumt angående vissa epoker, men ändå något som kan ses som positivt. Jag minns i alla fall hur bra jag mådde för ungefär ett år sedan. Det var också stabilt. Nu vet jag inte riktigt hur jag mår psykiskt och fysiskt ska vi inte tala om... Det är skönt att gå runt på jobbet och glassa i alla fall :P Det kommer bara bli mer och mer att göra de kommande veckorna, men det är bara tre kvar också. Sen blir det sås ett tag, eftersom jag fortfarande (efter andra antagningen) är reserv på alla de kurser jag sökt. Det blir till att söka jobb och försöka ta några omtentor. Hoppas bara att vår uppsats går hem!

På senaste tiden har jag börjat träffa en massa mer eller mindre gamla vänner och bekanta, vilket har fått mig att tycka om min hemstad igen. Det är synd, då det nu finns något som håller mig kvar här och någon som jag vill fly till... Men allt kan ju hända och det är ett tag kvar innan jag tänker ta beslutet om att flytta en längre sträcka. Däremot ser jag mig nu om efter lägenhet. Jag har span på några alternativ, så jag snabbt kan rycka in om jag skulle få tag på ett jobb!

Nu är det matdags och sedan ska jag läsa en del blogg och även plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback