2009-08-11 - Nä

Jag är mindre sjuk, men hostar fortfarande. Känner mig inte frisk i kroppen, men ändå... Ska kolla upp det nästa vecka om jag får en tid då (lär vara rätt fullt denna vecka).

Sen tänkte jag skriva ett lite längre blogginlägg nu, men då jag nyligen läst E:s inlägg vet jag inte riktigt längre... Jag tror att jag avvaktar tills jag inte är så påverkad av det.

Man kanske borde sänka tankarna?..


Update:

Jo, nog är jag sänkt alltid. Att jag aldrig kan lära mig... Fasen vilken dumbom jag är! Skönt att det är bättre väder ute nu i alla fall. Vi ska nog iväg och äta gott och kolla på snygga bilar framåt slutet av veckan. Ska få det som namnsdagspresent :D Jag får hoppas på vädret bara. Det ser inte ut att bli allt för bra väder, men det kan ju ändras!

Idag har det varit så regnigt att det t.o.m. regnat inombords. Ja, idag har varit en riktig skitdag. Jag får kommentarer om att jag ser full ut, så seg och borta är jag. HEMSKT! Varför ska detta plåga mig så? Hur som helst fick jag allt vatten som låg på bakluckan på mig idag när jag stängde den. Det var då det regnade som mest och det var inte lite! Tur att jag precis hade flyttat mobilen till en annan ficka, annars hade den varit dränkt vid det här tillfället. Skorna läckte vatten och tröjan var kletad mot kroppen... Men det var andra som hade det värre. Jag kunde ändå hoppa in i en bil och ta mig från A till B. Tyckte så synd om en tjej (kvinna är nog mer rätt) i vit tröja och jeans som stod och gömde sig för regnet, att jag erbjöd henne skjuts ett par 100 meter. Hon tackade så vänligt och så var dagens goda gärning utförd!

Det som stör mig mest är att jag associerar nästan ALLT till henne... Varje par högklackade skor, varje kjol där man ser snygga ben, varje kompilering snyggt hår och framför allt varje klänning! Herregud var irriterande detta kommer bli... Eller? ;)



Tänka sig att en kompis vill boka upp mig nästa helg :P Jag blev glad, såklart jag tackar ja!

Har diggat musik ett tag nu och skickat länkar med en vän. Fastnade dock för denna underbara klassiker: Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy http://www.youtube.com/watch?v=yHFDa9efCQU&feature=related

Detta får avsluta kvällens bloggande. Nu blir det lite plugg, fixa matlåda, borsta tänderna och sedan sova. Blir väl en sväng på de vanliga communities:arna och mailen först. Gnatters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback