2009-08-19 - En konstig känsla

Nu har jag en jättekonstig känsla i bröstet. Det kan vara magsyra som letat sig upp, för det känns som när man får en uppstötning... Däremot är den lite mer långvarig och lite mer utspridd i bröstet. Sen har jag haft ont i halsen ett bra tag nu... Riktigt irriterande! Ska ringa vårdcentralen imorgon, för det här är verkligen något som måste kollas upp! 

Har bestämt mig för att jag har tid att kolla på film nu när jag ska sova. Det kommer bli alla Harry Potter-filmer som finns tillgängliga. Självklart inte på samma kväll, utan en varje kväll eller liknande ;)

Ibland undrar jag bara... Varför? Eller varför inte? Varför? Eller varför inte? Svårt att avgöra, men tiden lär väl berätta sin saga till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback