2009-08-24 - En liten sak

Coldplay: "Those who are dead are not dead, they're just living in my head."

Hur som helst. Läste en artikel och såg en annan artikel (wow!). Rubriken fick mig att le, då jag antagligen misstolkade den lite :P Sen när jag läst artikeln tänkte jag att "fan, sådär borde min flickvän också få det". Har ingen flickvän, men om det kommer någon i framtiden så... Ja, då skulle det vara nice :D Kanske inte just till den, i artikeln nämnda, titeln utan för att lära sig vara min... Vilket kommer ligga VÄLDIGT nära ;) Jag har även kommit fram till att jag är väldigt konstig och att man ibland inte riktigt vet vart man har mig. Så no hard feelings till de som "råkat ut" för mig :P

Länk till artikeln: http://svenskdam.se/2009/08/kate-middletons-drottningskola-har-startat/

Och God natt!

Kommentarer
Postat av: E

Jag vet, sorgligt, vi går som kattan kring het mjölk. Ingen vågar, ingen vill säga något. Rent av larvigt,vi är ju vuxna människor!

2009-08-25 @ 00:08:43
Postat av: E

Det finaste du någonsin sagt, a new hope...

2009-08-26 @ 02:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback