2009-08-26 - Vattafakk?!

Sådär, nu har jag öppnat med en lite töntig rubrik... Nu till något ännu mer töntigare! Måste bara få ur mig skiten, för det börjar bli irriterande :P Det är egentligen inget "farligt", men som sagt irriterande för mig. Det handlar inte om känslor för något, inte direkt iaf. Inte för hur en person är som person, utan för hur en person kan se ut. Jag är KÅT helt enkelt. Hela tiden, överallt... Nästan. Blir inte av med det. Tur att jag lätt kan smyga undan och gömma mig ett litet tag tills tankarna försvunnit. Så det är irriterande att inte kunna få utlopp för de känslor man har och irriterande för att jag inte har någon koll på den.

Aja, nu vet ni! :D

Såg senaste Harry Potter-filmen igår också. Den var bra, men nu vill jag verkligen se NÄSTA! Har även hört att uppföljaren på Män som hatar kvinnor ska ha premiär runt mitten av september. Gissa vilken bok jag ska börja tokläsa nu? ;)

Annars har dagen varit bra, faktiskt. Hela tiden mycket att göra, men ändå har jag tid att tänka. Det är både positiva och negativa tankar. Vi får se vart det slutar, men mina arbetskamrater har börjat fråga mig varför jag är så tyst... Kanske ska ta och sova snart (datorklockan visar 20:34 just nu), så jag är lite glad imorgon :)

God natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback