2009-07-07 - Lurad?

"du e medveten om hur lurad du blev va?" löd raden jag fick som svar... Lurad? Ja, det känns kanske så. Är jag lurad? Det finns bara en person som kan svara på det och det är en person jag inte kan få några svar från. Snacka om att detta har blivit en enda stor röra! Det värsta är att jag inte vet vad jag vågar tro på. Vad som är sanning och vad som är lögn! Jag vill tro på min E och jag vill lita på henne. Men kan jag det? Allt gick ju så fort och det känns så konstigt... Är det bara jag som missuppfattat en hel del eller vad är det som har hänt? Varför sitter jag på en massa information som jag gärna kunde inte ha haft? Varför tror jag saker om personer om jag inte frågar om de är sanna? Detta gäller inte bara E, utan andra också. Just nu kretsar allt runt frågetecken och det är verkligen inte kul! Den ovissheten kommer ta kål på mig. Jag mår bäst när jag får sanningen och kan ta in den och få bearbeta den. Ovissheten dödar... Mig...

Men säg bara inte att det inte alls är mitt fel! För vi är ju... Förlåt, vi var ju två om vårt förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback