2009-07-10 - En god morgon?

Jag är trött. Så sjukt trött! Ska ändå bli skönt att köra långt ikväll. Orkar jag inte finns det två till personer i bilen som kan tä över :) Har även läst E:s blogg nu på morgonen. Vissa saker förstår jag inte, eller vill nog inte första, medan andra är helt kristallklara. Jag hoppas bara att hon gör det hon gör för hennes skull och inte någon annan. Det kommer bara förvärra om hon gör tvärt emot... Det ska även vara skönt att komma bort i helgen. Ingen mobil som kan störa och tyvärr ingen möjlighet att skriva eller läsa bloggar. Lite skönt det också. Att få distans till allt igen. Ibland behöver man bara en omstart :) Det var allt för mig denna morgon. En uppdatering kommer i eftermiddag om jag hinner. Hoppas mina läsare får en bra dag! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jells

Är också skit trött -.-

Postat av: Sussi

Godmorgon

2009-07-10 @ 07:39:08
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback