2009-07-13 - En ny dag

Ja, idag trodde jag att allt skulle gå åt pipan. Istället gick det rätt bra. Den nya turen på jobbet gick väl och jag kom ihåg nästan allt. Imorgon blir nog t.o.m. ännu bättre :) Har tänkt en hel del ikväll. Tittat på gamla bilder och drömt tillbaka till bland annat utlandsresan 2007. Den var verkligen en fullträff! 

Angående min kväll igår... Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Jag var tvungen att skriva ett mail. Allt kan inte förklaras här. Somnade i alla fall inte förens runt 02, så illa var det. Nu blir det sänggång tidigare och jag hoppas att jag hinner somna innan midnatt. 

Ett ord jag fastnat för idag är engelskans "Marvellous". Slår man upp det ordet ser man att det betyder "1) vidunderlig, 2) underbar, 3) förunderlig" och jag tror att det helt enkelt får förklara dagens känslor för henne (Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous http://www.youtube.com/watch?v=U3t4WKhyTXk).

Dags att sova nu. Tack för förlåtelsen. Längtar efter min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback