2009-07-14 - Lugn

Jag känner ett litet lugn nu faktiskt. Jag tror att det börjar bli bra i huvudet. På kvällarna brukar ångesten och förtvivlan visa sig, men inte nu. Det här kan bli riktigt bra. Riktigt bra.

Det spelar ingen roll att jag lagt undan bilderna. Det spelar ingen roll att jag försökt glömma. Det går inte. Du finns ändå alltid i mina tankar. Det är ditt leende jag ser varje gång jag vaknar. Det är din varma famn som vaggar mig till sömn. Likt en ängel lever du vid min sida. Du är fortfarande min Pärla.

Inga mer idiotiska uttalanden. Inga fler försök att glömma. Dags att agera.

Jag älskar dig.

Uppdatering:
Jag har blivit förblindad. Ber om ursäkt för det.

Kommentarer
Postat av: E

Du låter bättre...

2009-07-15 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback