2009-07-15 - Nästa dag

"Du låter bättre..." lyder kommentaren. Tack, jag känner mig bättre! Kan detta ha varit mitt sätt att hantera situationen? Isåfall borde jag nog tänka lite mera på hur jag ger utlopp för det jag känner. Har sovit bättre nu också, så det känns också bra. Idag badade vi på lunchen. Det var skönt faktiskt. Allt är så obetydande i det gänget. Jag känner mig nästan som jag gjorde förra året. Det är nästan lika kul att jobba. Mer intressant detta år. Kan nu tre av sex chaufförsturer (varav en jag nog aldrig kommer få lära mig).

Åt en glass när jag kom hem, samtidigt som det sågs på Top Gear. Spelade Guitar Hero med bror och vän. Snart blir det mat och efter det plugg. Imorgon blir det plugg hos uppsatskompisen och sen är det helg. Är bjuden på fest på lördagen, med paintball som uppvärmning. Kommer bli hur kul som helst att köra det igen!

Jag har tänkt mycket idag. Mycket att ångra, men varför ångra något som kanske inte spelar någon roll? Jo, för att jag kanske hade mått bättre med mig själv. Hur som helst känns det bättre. Saknar fortfarande min fina flicka, men vet att hon finns. Drömmer om henne, både på dagen och om natten. Det nöjer jag med :)

Nu ska jag spela mera!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback