2009-07-16 - Återställare

Jordgubbs/banantårta. Gott. Härligt med innovativa mobboffer på sommarjobbet :P Vi har kul. Riktigt kul. Det skämtas och skrattas. Nästan precis som förut. Jag kopplar däremot en del skämt till E, men jag har goda minnen så det är bara positiva kopplingar :) Börjar känna att jag kan en hel del på jobbet nu också. Ska säga till chefen att behöver de någon är det bara att säga till. Jag tar gärna vilken anställning som helst. Har förut halvt ratat jobbet, men nu känns det helt okej faktiskt. Det är inte lika stressigt och de som jobbar där har liksom blivit trevligare! :) Har även fått SMS av en långväga kompis som kommer hit över helgen. Lite synd är det att jag är delvis upptagen, men då jag fick ta med mig kompisar på de redan planerade aktiviteterna blir detta nog hur bra som helst! Synd bara på det dåliga vädret på söndag... Vi (jag, långväga kompis och gamla klasskompisar) får väl träffas hemma hos någon och snacka skit :P DET BLIR PAINTBALL I HELGEN :D SÅ JÄÄÄÄÄVLA NICE!

Nu till en helt annan sak: "Ledsen, men jag skulle aldrig våga eftersom jag slår vad om att din päron skulle vilja slå ihjäl mig." stämmer så minimalt så du skulle bara veta! Du vet vad mamma tyckte när du åkte (anledningen till att hon inte sade hejdå) och pappa var inte hemma för att han valde att inte vara det. Jag tror att han reagerade på precis samma sätt, fast undvek tårarna genom att inte vara på plats. Kanske var det för pinsamt för honom, kanske gillar han dig så mycket. Jag vet inte, har inte frågat. Tänker inte fråga. Men jag vet att han inte ville vara hemma, för att han tyckte det var jobbigt. Vad jag vet sedan tidigare tror jag att han inte ville att du skulle åka hem med dina saker. Du skulle tas emot här med öppna armar och glädjetårar längs kinderna. Det vet jag. De vet också hur det är att gå skilda vägar ett tag, så om inte de skulle förstå får de ju faktiskt skylla sig själva ;)

Du är lika mycket pärla nu som alltid. Du kanske t.o.m. skulle bli mer uppskattad nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra, skönt att det känns lite bättre. Du finns med mig varje dag, och jäklar så bra det kommer att bli!/E

2009-07-17 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback