2009-07-21 - En tisdag

Idag har det gått sådär på jobbet. Det har varit segt och jag känner mig riktigt irriterad. JAg tänker för mycket på vissa människor (ja, det är flera) som betett sig fel mot mig. Jag vill så gärna ge tillbaka. Kanske råka misshandla någon lite lätt, fysiskt eller psykiskt. Jag vet att det låter hemskt, men jag känner inte någon lust att vara snäll. Jag känner mig bara irriterad och arg. Ingen borde ta åt sig av detta. De personer som jag har störst hat mot, de läser inte detta. Jag tänker inte tillåta att dessa parasiter får mig att känna såhär. Jag tänker slå tillbaka.

Sen har jag väldigt stora förhoppningar på helgen också, det är inte bra. Får hoppas att jag kan gå efter "Good days start at night".

Ska laga mat nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback