2009-07-22 - Stress

Jag känner mig väldigt stressad. Blir hypokondrisk och tycker att det verkligen är något fel på mig. Vissa saker tyder även på det :/ Jobbet går bra, men skolan är bara stressig. Vill inte plugga mera, vill bara ha ett jobb så jag kan få börja leva. Förhoppningsvis snart klar med uppsatsen och efter det blir det omtenta. Efter det blir det jobbsökande till 100%... SÅ LÅNGT KVAR! :(

Men i natt drömde jag. Så vackert, men även med vissa besked. Summan med drömmen var att hon fick som hon ville, hon gjorde som hon vill och det slutade med att hon gick iväg. Jag skulle ha följt efter, men var för seg med något... Så jag vaknade. Slog näven i kudden och ville drömma vidare. Gick inte. Kollade på klockan. Den visade 05:58. Ok, bara några minuter kvar tills jag ska gå upp! Ingen idé att försöka göra något vettigt.

Igår fick jag positivia kommentarer om bilderna jag lade upp. Känns skön att veta att jag kan göra något bra i alla fall. Fick också förfrågan om jag ville fota ett par. Jag tackade ja på direkten! Det skulle vara sexigt, svartvitt och med något vatten. Däremot inget naket. Ska bli intressant att träffa hennes kille också. Han verkar som en rolig typ!

Fortsätta plugga nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback