2009-07-23 - Aktiv

Ja, jag har verkligen blivit aktiv här! Det känns kul att vara det igen :)

Igår, efter jobbet, pluggade jag lite med min uppsatskompis och sedan spelade jag fotboll. Skadade fotleden igen, men det visade sig inte vara lika farligt som de tidigare gångerna.

Idag har jag haft riktigt roligt på jobbet! Jag trivs verkligen tillsammans med de där knasbollarna till sommarjobbare! Generation 80-tal är riktigt bäst :D Ser fram emot morgondagen. Det ska bli skönt med en fredag på jobbet och sen blir det att handla och kanske busa med en viss knasboll som jobbar där :P Sen blir det städa och planera. Tvätta och diska. Sova och sova :)

Jag mådde verkligen jättedåligt i förrigår och dåligt igår. Idag är bättre och jag satsar på att morgondagen blir ännu bättre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback