2009-07-24 - Att kunna hantera...

Ja, nu känns det som om jag börjat kunna hantera min vardag igen. Den känns rätt trist, det känns som om något saknas (vilket det gör), men jag börjar sakta men säkert göra mig av med de vanor som jag en gång hade. Det känns som om jag ser ljuset i tunneln. Tro mig, jag har fortfarande känslor för henne, men hon är inte längre min vardag... :'(

Hur som helst skiner solen nu, brorsan och hans tjej står där nere och lagar mat. Jag börjar förstå hur E kände om mig då jag började :P Helt otroligt vad handlingsförlamad man kan vara ibland! Nåja, jag är inget proffs, men har börjat våga göra lite mer nu och chansa lite. Det känns som om det inte är lika lätt att göra fel och att utvecklingen går frammåt. Inte så många dagar kvar nu som jag behöver laga mat åt oss båda (eller oss tre), men det har varit en bra erfarenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback