2009-07-29 - Delvis repetition

Jodå, idag har det hänt lite saker som också hände igår. Hissdörren fastnade igen. Förstår inte hur det ska gå om en gammal, eller väldigt ung, person hamnar i den sitsen och inte kan sparka på dörren så hårt. Panik!!! Får nog felanmäla hissen. För övrigt har det varit en rätt bra dag. Allt har gått rätt bra och jag har egentligen inget att klaga på. Som vanligt skrattas det en hel del på jobbet och jag sköter det såååå bra så :D

Det enda jag kan klaga på är min koncentration när det gäller att spela badminton. Spelade med en kompis idag och jag kan bara koncentrera mig de första bollarna, sen tappar jag allt. Så himla irriterande! Och så tråkigt det måste vara för honom... :/ Nä, sova mera, vara bättre, tänka snabbare. Så måste det bli!

Idag kom mapa hem också. Vi har gjort allt rätt fint och de klagade nästan inte på något alls :P

Sen har jag varit och lurat på Maxi också :D Lite evil är jag allt när jag ställer mig där och ser frågande ut. Hon började garva direkt. Tidigare har hon lyckats dissa mig varje gång, men nu kom hon helt enkelt inte undan :D Hon fick en lapp med det namn jag döpt henne till och jag fick sedan reda på att hon satt den på sitt passerkort :P Ja, vad gör jag inte för att sprida glädje och min galenskap? Jag undrar vem som är nästa offer! Kanske blir det någon av mina badmintonkompisar för att de tidigare i livet kallat mig för "monkeyman"? :P Ja, vi får se. Blir nog utgång med de två killarna i helgen i alla fall. Kul att träffa dem! :D

Jag ville länka till en låt nu för att lugna vissa personer som läser det här. Det är en upptempolåt som finns på en skiva som jag tror heter Bounzz (Compiled by Mental Theo), eller något sådant. Får ta reda på vad låten heter imorgon och lägga upp länken då. Innan dess, läs men ge fan i att tolka ;)

Klockan är 23:20. Dags att sova.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback