2009-06-16 - Livet är en resa...

... men kommer jag någonsin kunna acceptera allt? Uppdatering: Har läst hennes blogg nu, plus uppdateringen hon gjort idag på jobbet. Jag vet ärligt talat inte hur mycket mer jag orkar, om hon inte kommer med några konkreta svar. Att tvivla på sig själv på det sätt jag nu gör är så destruktivt att jag gärna istället skiter i allt och avslutar detta kapitel för att sedan aldrig mer satsa på något jävla förhållande. Förlåt, men just nu känns allt bara skit. Hur fan ska jag kunna ha kul på vår lilla roadtrip nu i veckan? Jag är arg, besviken och ledsen. Varför kan hon inte berätta allt för mig? Det är ju RELEVANT och VIKTIGT för mig att veta! Nä, nu behöver jag bli av med mina aggressioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback