2009-06-20 - Förlegad?

Ja, jag är lite osäker på hur jag känner nu. Igår (torsdag) kväll så var det faktiskt rätt bra. Det kändes också bra idag (fredag) då jag åkte, men nu vet jag inte vad jag ska känna. Om jag ber dig att höra av dig kan jag väl i alla fall få ett snäsigt svar i stil med "Jag orkar inte.", eller liknande... Men det kan ju också vara så att du glömde. Att du var så uppe i ditt samtal med din kompis. Jag klandrar dig inte, men jag väntade och väntade och väntade och väntade, men inget kom. 

Hur som helst har jag varit hemma ett tag nu. Hjälpte en riktigt full grabb, som var med på festen, hem till sin bror. Jag har alltså gjort dagens goda gärning och klockan var då bara runt 04 på morgonen! Det är inte dåligt jobbat, det! *klappa själv på huvudet* 



Detta skrev jag tidigare idag och det får avsluta dagens/nattens blogg: 

Helgen har minst sagt varit händelserik! Vi sov i tält nära en väg, vi var i Ullared och handlade oss fattiga, sov över på ett väl beläget vandrarhem utanför Växjö och avslutade det hela med rundvandring, lunch och efterrätt i A6 i Jönköping. Hade det inte regnat, hade vi svängt förbi High Chaparall också. Vi har pratat en massa och förhoppningsvis kommit fram till några vettiga slutsatser om vårt förhållande. Klockan är nu 14:20 och jag är nu på väg hem. Hon jobbar hela helgen. Det känns lite svårt att åka, men det är nog nödvändigt. Synd bara att så mycket måsten finns där hemma. Jag längtar tills nästa gång vi bara kan "vara" och ha det trevligt och mysigt. 

 Klart slut! 
/Tågluffarn'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback