2009-06-23 - Livets ironi

Hon skulle bara veta hur jag grät efter att vi lagt på. Gömde ansiktet i en handduk för att det inte skulle höras så mycket. Tänk om jag bara kunde förstå vad det är som gått fel! Jag vill fixa, jag är gjord för att fixa. Jag vill älska henne, jag är gjord för att älska henne. Och jag gör det fortfarande. Om jag känner mig rätt kommer jag älska henne precis lika mycket om hon vill ha tillbaka mig om ett halvår... Vilket kommer vara det värsta halvåret i mitt liv. Just nu finns det bara en person som kan rädda mig från en djup depression, samma person som försöker stöta bort mig. Livets ironi, eller vad tycker ni?


~ Uppdatering ~
Det känns bättre nu. Jag förstår inte varför jag får sådana deppar, men det händer. Var nog stressad. Hur som helst kommer allt att lösa sig till slut, kanske bara inte som man hoppats från början. Det behöver inte bli sämre, utan kan också bli bättre! :)

Såg senaste Transformers-filmen nu ikväll och den var nice. Sen gick vi och tog en öl. Den var också nice. Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig. DET ÄR NICE :D Imorgon är det pluggdag. Det är mindre nice. Nattnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback