2009-06-23 - Sömnbrist

Var inne och tittade till sommarjobbet idag. Lite nytt att lära sig, men det går nog bra. Jag var trött som en gås och det märktes nog. Jag märkte det i alla fall. Det blir nog i alla fall bra sen när det väl börjar och jag får lite mer rutin i dagen. Just nu har jag ingen bra rutin och jag har fått jättedåligt med sömn de senaste sju-åtta dagarna. De första förra veckan kan förklaras med att sova i tält nära en väg och... Ja, något mer tror jag. Sen var det ju midsommar, så det kan också förklaras, men det som kommer senare vet jag inte hur jag ska förklara. Även om jag aldrig kunnat sova så väldans länge, så är tre timmar på tok för lite sömn - även för mig! Jag känner av det och det gör mig inte glad. Frågan är om det handlade om värmen, ljuset, ett välbehövligt toabesök, vattenbrist eller något annat. Jag hoppas det är på grund av allt annat förutom just "något annat".

Imorgon blir det utedag och bio på kvällen. På torsdag åker några kompisar till Tallin och jag ställer mig frågande till vad jag ska göra i helgen. Vet i alla fall att jag måste plugga en del, så det lär nog bli av i alla fall. Börjar tröttna på ovissheten då jag vet att jag inte kan göra något åt det själv, för det finns en risk att det bara förvärrar. Men jag vet att om jag får en till chans så kommer jag kämpa ännu mer (tycker inte att jag varit överdrivet dålig tidigare)!


*uppdatering*

Ser ett par som går tätt intill varandra. Tänker på dig. Saknar dig. Vill hålla om dig. Tvekar om du känner likadant. Hoppas att du känner likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback