2009-06-28 - Ovissheten

Vad svårt det ska vara när man får den där uppmärksamheten som du tycker att jag borde ha. Ska jag ta chansen? Vad kommer mina kompisar att tycka? Jag snackade med en vettig person i natt som tyckte att jag INTE borde ta chansen, plus att en annan inte verkade så glad att jag kom så bra överens med chansen. Hur som helst vet jag inte vad jag ska göra. Jag behöver prata. Jag behöver prata med alla inblandade parter så att de förstår... Jag hoppas bara att jag förstår! Detta kan ses som något som en full person skriver, men det finns sanning i det. Jag kommer nog tycka samma när jag vaknar imorgon och läser detta. Förlåt mig, de nu som jag gjort besviken! Jag vet inte vad ni förväntar er av mig och jag vet faktisk inte helt hur jag ska bete mig... Förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback