2009-05-11 - En jävla massa skola

Hej hej igen! Nu var det verkligen länge sedan jag skrev något här (över en månad). Det som hänt under tiden är mycket... Mycket positivt, men också en del negativt.

En del av det positiva kan beskrivas med en enda bokstav: E. E är underbar. E är vacker. E får mig att må bra. E är värd verkligen att bli älskad. (För att förtydliga så handlar det inte om någon drog eller liknande, utan en person.)
Den lilla resa vi gjorde till nordligare breddgrader var faktiskt rätt trevlig och veckan/helgen efter var då inte något att klaga på! E kan om E vill, helt enkelt... Och E kan bra! ;)

Negativt är skolan. Fy, spott och fräs. Jag hoppas det går vägen, för jag vill då egentligen inte plugga nästa termin också. Har sökt en del kurser, så vi får se hur det blir med det hela... Men aja baja om detta inte går! Då blir jag en deprimerad typ hela jävla sommaren :/

*längtar till utomlandsresan med dig*



Nedan följer dagens onödiga länkar

Här kommer ett smakprov på den underbara censuren:
http://www.noob.us/humor/worst-tv-edit-ever-snakes-on-a-plane/

Och så tipsar jag om lite härlig musik också:
www.ubetoo.com/TopSongs.taf?_SongId=10590

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback